EUR
SuomenSuomen
0

Todistus, joka vahvistaa tämän asiakirjan lainmukaisuuden

Verkkokaupan käyttöehdot



                        §1 Perusmääritelmät



                        §2 Yleiset määräykset



                        §3 Palvelun tarjoamisen ehdot





                        §4 Sopimusehdot




                        §5 Tilauksen toteutus





                        §6 Toimitus


                        §7 Maksutavat



                        §8 Takuu



                        §9 Peruutus


                        §10 Valituksen käsittelymenettely


                        §11 Vastuu

                        §12 Tuomioistuinten ulkopuoliset valitusten käsittely- ja vaateet

                        §13 Yrittäjiä koskevat määräykset



                        §14 Loppumääräykset





                        Esittely

                        Arvoisa asiakas, nämä ehdot säätelevät myyntisopimusten tekemistä yllä mainitun Internet-sivuston kautta, sisältävät säännöt näiden sopimusten toteuttamiselle, mukaan lukien toimitus , sovellettavasta laista johtuvat oikeudet ja velvollisuudet sekä sopimuksen peruuttamismenettely ja valitusten käsittely. Nämä ehdot koostuvat seuraavista neljästä pääosasta:

                        1. kohdat 1–3 sisältävät näiden käyttöehtojen yleiset säännökset;

                        2. kohdat 4–7 sisältävät tavaroiden/palvelujen hankintaprosessin kuvauksen;

                        3. § 8-12 sisältävät määräykset, jotka liittyvät Tavaroiden/Palveluiden viallisten toteamiseen ja oikeuteen peruuttaa sopimus;

                        4. kohdat 13–14 sisältävät loput määräykset.

                        §1 Perusmääritelmät

                        1. Verkkokauppa – https://easyparts.online/index.php

                        2. Myyjä –  Aparts Group Brzezowski Ożóg Spółka Komandytowa. NIP: 8831858913  KRS 0000984645  REGON 363005542

                        3. Myyjän osoite – aina kun käyttöehdoissa mainitaan Myyjän osoite, se tarkoittaa seuraavia tietoja:

                        1. istuin: ul Główna 34, 55-093 Bielawa ,
                        2. sähköpostiosoite: info@easyparts.online, +48 721889998

                        1. Asiakas – täysin oikeustoimikelpoinen luonnollinen henkilö ja yleisesti sovellettavassa laissa säädetyissä tapauksissa myös rajoitetusti oikeustoimikelpoinen luonnollinen henkilö, oikeushenkilö tai lain nojalla oikeuskelpoinen organisaatioyksikkö, jolla ei ole oikeushenkilöllisyyttä ja joka on tehnyt tai aikoo tehdä myyntisopimuksen.
                        2. Kuluttaja – art. 221 siviililain mukaan: luonnollinen henkilö, joka suorittaa yhdessä Myyjän kanssa sellaisen oikeustoimen, joka ei suoraan liity hänen liiketoimintaansa tai ammatilliseen toimintaansa.
                        3. Myyntisopimus – Sopimus Tuotteen myynnistä, joka on sijoitettu yllä mainitun Verkkokaupan verkkosivuille, tehty tai solmittava Asiakkaan ja Myyjän välillä Verkkokaupan kautta shop.
                        4. Tavarat – Asiakkaan Verkkokaupan kautta ostama tuote, aineellinen tavara.
                        5. Tilaa – Asiakkaan Verkkokaupan kautta antama aieilmoitus, jossa ilmoitetaan: Verkkokaupan tarjoamien Tavaroiden tyyppi ja määrä tilauksen tekohetkellä, maksutapa, Tavaran toimitustapa, Tavaran luovutuspaikka ja Asiakkaan tiedot.
                        6. Tilauslomake – sähköinen palvelu, verkkokaupan sähköisellä tallennusvälineellä oleva lomake, joka mahdollistaa Tilauksen tekemisen ja toteuttamisen mm. lisäämällä Tuotteita sähköiseen koriin ja määrittämällä myyntisopimuksen ehdot, kuten toimitus- ja maksutavan.
                        7. Tilauksen suoritusaika – aika, jolloin Verkkokaupan Asiakkaan tekemä tilaus valmistuu, pakataan, sinetöidään Myyjän toimesta ja lähetetään toimitettavaksi asiakkaan valitsemassa toimitusmuodossa Asiakas.
                        8. Arkipäivä – yksi päivä maanantaista perjantaihin, lukuun ottamatta yleisiä vapaapäiviä.
                        9. Laki kuluttajan oikeuksista – laki kuluttajan oikeuksista, annettu 30. toukokuuta 2014 (Lakilehti 2014, kohta 827, sellaisena kuin se on muutettuna).

                        §2 Yleiset määräykset< /p>

                        1. Myyjä ilmoittaa noudattavansa kaikkia vaadittuja Asiakkaiden henkilötietojen suojaa koskevia sääntöjä, jotka on määrätty mm. 29. elokuuta 1997 annetussa laissa henkilötietojen suojasta (konsolidoitu teksti Lakilehti 2015, kohta 2135 muutoksineen). Asiakas antaa suostumuksensa siihen, että Myyjä kerää, tallentaa ja käsittelee henkilötietoja yksinomaan Palvelun suorittamiseen tai Verkkokaupasta tilattujen Tavaroiden toimittamiseen suoraan liittyviin tarkoituksiin. Kauppa. Yksityiskohtaiset ehdot myyjän henkilötietojen keräämisestä, käsittelystä ja suojaamisesta on määritelty Verkkokaupan "Tietosuojakäytännössä".
                        2. Tehtäessä tilauksia Kaupassa Asiakkaalla on mahdollisuus lukea käyttöehdot ja hyväksyä tämän asiakirjan sisältö merkitsemällä lomakkeessa oikea ruutu. Tilauksen toteuttaminen edellyttää ehtojen hyväksymistä. Ilmoitamme, että Myyntisopimuksen solmiminen Internetin kautta ja käyttöehtojen hyväksyminen velvoittaa maksamaan tilatut tuotteet.
                        3. Tietojen ylläpitäjä käyttää asianmukaisia teknisiä ja organisatorisia toimenpiteitä varmistaakseen henkilötietojen suojan, joka on pätevä suojattujen uhkien ja tietoluokkien suhteen. Ennen kaikkea tietosuojavastaava suojaa tietoja asiattomien henkilöiden jakaminen, poistaminen, käsittely, kadonnut, muuttunut, vahingoittunut tai rikkoutunut. Yksityiskohtainen suojan laajuus on säännelty henkilötietosuojakäytännön vaatimusten mukaisesti (turvapolitiikka, henkilötietojen suojaehdot, tietojärjestelmä hallintaohjeet).
                        4. Jokaisella henkilöllä, jonka tietoja käsitellään, on oikeus:

                        1. valvoa ja valvoa henkilötietojen käsittelyä, jota varten myyjällä on kokoelma edellä mainitun kaupan asiakkaita koskevia tietoja;
                        2. saat yksityiskohtaiset tiedot siitä, onko tällaista tietokokoelmaa olemassa ja onko myyjä ylläpitämä;
                        3. määrittää tietojen ylläpitäjän, sen osoitteen, toimipaikan, nimen ja, jos ylläpitäjä on luonnollinen henkilö, määrittää hänen etu- ja sukunimensä sekä osoitteensa asuinpaikka;
                        4. saa tietoja tällaiseen kokoelmaan sisältyvien tietojen tarkoituksesta, laajuudesta, menetelmästä ja käsittelyajasta;
                        5. hakea tietoa yleisesti ymmärrettävässä muodossa tällaisten tietojen sisällöstä;
                        6. selvittää tällaiseen henkilöön liittyvien tietojen lähde, ellei rekisterinpitäjä ole velvollinen pitämään sitä salassa luottamuksellisena tiedona tai ammattisalaisuudena
                        7. pyydä henkilötietojen täydentämistä, päivittämistä, oikaisemista, väliaikaista keskeyttämistä tai poistamista, jos ne ovat epätäydellisiä, vanhentuneita, virheellisiä tai ne on kerätty lain vastaisella tavalla, tai ei enää tarvita siihen tarkoitukseen, jota varten se kerättiin.

                        1. Kohteen 6 mukaisesti Asiakkaalla on oikeus tutustua käsiteltävien henkilötietojen sisältöön, korjata se ja pyytää sen poistamista. Henkilötietojen ylläpitäjä on velvollinen täydentää, päivittää, korjata, väliaikaisesti keskeyttää tai lopettaa tietojen käsittely tai poistaa ne keräyksestä paikan päällä ja välittömästi pyynnön ilmoittamisen jälkeen, ellei pyyntö koske henkilötietoja, joita on täydennetty, päivitetty tai korjattu määritetyllä tavalla erillisissä lain säännöksissä, mukaan lukien laki.
                        2. Tilauksen viimeistelyprosessissa Asiakas antaa suostumuksensa siihen, että Myyjä kerää ja käsittelee henkilötietoja 29. elokuuta annetun henkilötietolain mukaisesti 1997 (Lakilehti 2014.1182 konsolidoitu teksti). Tietoja voidaan luovuttaa toiselle taholle vain lain edellyttämässä tai tehdyn tilauksen toteuttamisen kannalta välttämättömässä tilanteessa.
                        3. Asiakas voi antaa suostumuksensa sähköisen markkinointi- ja kaupallisen tiedon vastaanottamiseen Myyjältä tilaamalla UUTISKIRJEEN.
                        4. Asiakas, joka käyttää Myyjän Palveluita Verkkokaupan kautta, on velvollinen noudattamaan näitä Ehtoja siinä määrin kuin se on tarpeen tehdyn tilauksen toteuttamiseksi eikä ole ristiriidassa sovellettava laki ja sosiaaliset käyttäytymissäännöt.
                        5. Verkkokaupan myyjä ilmoittaa, että Myyjän verkkokaupassa myytävät ja myytävät tavarat ovat uusia, käyttökelpoisia, turvallisia ja vapaita fyysisistä tai juridisista virheistä. Tavarat vastaavat täysin Verkkokaupan verkkosivuilla esitettyjä ja kuvattuja tuotteita.
                        6. Myyjä toteuttaa tilaukset Puolan alueella ja kuluttajien tekemät tilaukset Euroopassa sekä aiemmin määritellyn toimitusehdot myös muissa maissa.
                        7. Kaikki Verkkokaupassa myytävät tuotteet on laillisesti tuotu Puolan markkinoille lain säännösten mukaisesti. Tietoja tuotteista, jotka on sijoitettu Verkkokaupan verkkosivuilla kehotetaan tekemään sopimus 23. huhtikuuta 1964 annetun siviililain 71 §:n mukaisesti.
                        8. Kaikkien Tuotteiden/Tavaroiden/Palveluiden hinnat esitetään verkkokaupan verkkosivuilla EURO-valuutoissa bruttohintoina sisältäen ALV:n, tullimaksut ja muut lain määräämät osat .
                        9. VAROITUS: Verkkokaupan verkkosivuilla ilmoitetut hinnat eivät sisällä toimituskuluja, jotka lisätään, kun asiakas valitsee tilattujen Tavaroiden toimitustavan.

                        §3 Palvelun ehdot

                        1. Tämä Verkkokauppa tarjoaa sähköisiä palveluita ja sopimuksen tekemisen ehtona on ensisijaisesti verkkotilauslomakkeen täyttäminen myyntisopimuksen tekemiseksi. Sopimuksen tekeminen on vapaaehtoinen.
                        2. Palvelusopimus solmitaan sähköisesti antamalla verkkokaupan Asiakkaan tilauslomakkeen täyttää, sopimus solmitaan määräajaksi sillä hetkellä, kun Asiakas aloittaa lomakkeen täyttämisen ja päättyy lomakkeen täytön päättyessä tai kun täytetty lomake lähetetään Myyjälle Tilauslomakkeen täyttöprosessi on järjestetty siten jotta jokainen asiakas voi lukea lomakkeen ennen kuin hän tekee päätöksen sopimuksen tekemisestä tai muuttamisesta.
                        3. Kohdassa 1 määritelty palvelu suoritetaan maksutta, mutta se voi vaatia pääsyn Internetiin.
                        4. Sähköisiä tilauksia voi tehdä 24 tuntia vuorokaudessa, 7 päivää viikossa.
                        5. Viimeistettyään oston asiakas tarkistaa oikean tilausruudun seuraavalla vaihtoehdolla: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez sklep moich danych osobowych zawartych w formularzu zamówienia w celu niez zakresieny do realizacji zamówienia" ("Annan suostumukseni siihen, että kauppa käsittelee tilauslomakkeessa olevia henkilötietojani tilauksen toteuttamisen edellyttämiin tarkoituksiin ja laajuudessa"), joka on tarpeen sopimuksen tekemiseksi. Henkilötietojesi antaminen on tarpeen tilauksen tekemiseksi ja henkilötietojen toimittamatta jättäminen vastaa sopimuksen tekemisen peruuttamista.
                        6. GDPR:n 8 artiklan 2 kohdan mukaisesti ylläpitäjä ryhtyy käytettävissä olevan tekniikan huomioon ottaen kohtuullisiin toimenpiteisiin varmistaakseen, onko huoltaja tai huoltaja lapsi (alle 13-vuotias) on antanut suostumuksensa tai hyväksynyt sen.
                        7. Asiakkaan Internet-käyttöön ja tiedonsiirtoon liittyvät kustannukset aiheutuvat yksinomaan Asiakkaalle Asiakkaan palveluntarjoajan hinnaston mukaisesti, jonka kanssa Asiakas on tehnyt sopimuksen sopimus Internet-palvelujen tarjoamisesta.

                        §4 Sopimusehdot

                        1. Voimassa olevan ja osapuolia sitovan Myyntisopimuksen solmimiseksi Asiakas päättää Verkkokaupan esittämän tarjouksen mukaisesti Tavarat, jotka hän aikoo ostaa ja mahdollisuuksien mukaan täsmentää tilatun Tuotteen ominaisuudet ja sen spesifikaatiot.Tavaroita valitessaan Asiakas täyttää Internet-tilauslomakkeen ja antaa siihen kaikki Myyjän tilauksen toteuttamiseen tarvittavat tiedot, kuten esim. määrä, toimitusosoite ja maksutapa, jotka perustuvat Asiakkaalle näytettäviin viesteihin ja verkkosivustolla oleviin tietoihin, jotka sisältyvät näihin käyttöehtoihin.
                        2. Asiakastilin rekisteröiminen verkkokaupassa on vapaaehtoista ja maksutonta.
                        3. Jos Myyjä luo mahdollisuuden tilata Tavarat sellaisin ominaisuuksin, että ne on räätälöity Asiakkaan yksilöllisen pyynnöstä, Asiakas lähettää verkkotilauslomakkeen, jossa on Tavaran luomiseen tarvittavat tiedot, eli teksti, grafiikka, mitat jne. Tavarakuvaukseen sisältyvien teknisten eritelmien mukaisesti, tai valitsee oikean spesifikaation myyjältä saatavien mahdollisten Tavarakokoonpanojen vaihtoehdoista.
                        4. Välittömästi tilauksen vastaanottamisen jälkeen Myyjä lähettää asiakkaalle sähköisesti tilauksen yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteeseen tilausvahvistuksen, joka on samalla myös tilaus hyväksyminen. Myyntisopimus solmittiin sillä hetkellä, kun Asiakas vastaanottaa viestin.
                        5. Tilauksen yhteenvedon ja vahvistuksen sisältävä viesti sisältää kaikki aiemmin sovitut myyntisopimuksen ehdot, erityisesti tilattujen Tavaroiden määrän ja tyypin, niiden määrittelyn tilattaessa yksilöllisesti valittujen ominaisuuksien tavaraa. Verkkokaupan asiakas, maksettava kokonaissumma (Puolan zlotyina) lähetyskuluineen ja myönnettyjen alennusten määrällä (tarvittaessa).
                        6. Jos Asiakkaalla on käytössään useampia alennuksia useista lähteistä/erikoishintatarjouksista, ne voidaan yhdistää vain alennusehdoissa erikseen mainittaessa. Jos eri alennusten/erikoishintatarjousten yhdistämistavasta ei ole tietoa, yhteen ostokseen voi hakea vain yksi alennus/erikoistarjous.

                        §5 Tilauksen toteuttaminen

                        1. Myyjä toteuttaa Asiakkaiden tilaukset reilusti vastaanotetussa järjestyksessä, sillä jokainen tilaus on tärkeä ja pidämme sitä ensisijaisena!
                        2. Yksittäisen Asiakkaan tilauksen suoritusaika on 1-5 arkipäivää laskettuna päivästä, jolloin Asiakas on lähettänyt Tilauksen. Tuotteiden osalta merkitty pyynnöstä saataville, toimitusaika ilmoitetaan tuotesivulla. Tilauksen toteutusaika sisältää pääosin tilauksen valmisteluun tarvittavan ajan (tilauksen keräily ja pakkaaminen, paketin toimittaminen kuriirille ja tietyissä tapauksissa tavaroiden valmistus). Tilauksen toteutusaika riippuu toimitustavasta, joka voi muuttua riippuen asiakkaan ilmoittamasta kuljetusvälineestä.
                        3. Erityisolosuhteiden tai tilauksen toteuttamisen mahdottomuuksien sattuessa kohdassa 2 määritellyssä ajassa, Myyjän on välittömästi otettava yhteyttä Asiakkaaseen sopiakseen jatkotoimenpiteistä muun selvittämiseksi. tilauksen suoritusaika tai toimitustavan muutos.

                        §6 Toimitus

                        1. Tavarat toimitetaan Poczta Polskan operaattorin tai kuriiripalveluyrityksen (GLS) kautta tai muulla osapuolten hyväksymällä tavalla, josta ei aiheudu kohtuuttomia tai kohtuuttomia kustannuksia Myyjälle ja Asiakkaalle.
                        2. Tilatut tavarat toimitetaan Asiakkaan valitsemana joko suoraan asiakkaan verkkolomakkeessa annettuun osoitteeseen, jonka asiakas on vahvistanut toimitusosoitteeksi, tai ne voidaan noutaa henkilökohtaisesti henkilökohtaisesta noutopisteestä tilausta tehtäessä annettuun osoitteeseen.
                        3. Tavarat pakataan aina niiden ominaisuuksiin sopivalla tavalla, jotta ne eivät vahingoitu, katoa tai tuhoudu kuljetuksen aikana.
                        4. Asiakkaalle tiedotetaan jatkuvasti toimituskuluista – ne esitetään, kun asiakas täyttää verkkotilauslomakkeen. Lähetyskulujen suuruus riippuu maasta, johon tilaus lähetetään, tilattujen tavaroiden määrästä, painosta ja paketin postitustavasta.

                        §7 Maksutavat

                        1. Myyjä sallii Asiakkaan maksaa tilatut tuotteet ennakkomaksuna seuraavaan pankkitilille:

                        Aparts Group Spółka Komandytowa

                        PL68 1090 2590 0000 0001 4357 4778 EUR





                        1. Sähköinen maksu luottokortilla (Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro) tai pankkisiirrolla sähköisessä pankissa, verkkomaksulla palvelu – PayU, PayPal, Przelewy24.
                        2. Käteisellä tilattujen Tavaroiden noudon yhteydessä (postiennakko) – asiakas maksaa kuriirille vastaanottaessaan tilatut tavarat kuriiriyrityksen kautta asiakkaan tilauksessa ilmoittamaan osoitteeseen.
                        3. Myyjä dokumentoi Tavaroiden myynnin Asiakkaan pyynnöstä – kuitilla tai ALV-laskulla. Ostotodistus Kuitti tai ALV-lasku toimitetaan Asiakkaalle tilattujen Tavaroiden mukana. Myyjä voi lähettää ALV-laskuja kaikista Verkkokaupasta tilatuista Tuotteista.

                        §8 Takuu

                        1. Takuun puitteissa toteutettu tavaroiden toimitus tapahtuu Myyjän kustannuksella.
                        2. Myyjä on vastuussa takuun perusteella, jos virhe havaitaan ennen kuin kaksi vuotta tavaran luovutuspäivästä Kuluttajalle. Myyjä on vastuussa Kuluttajalle, jos , kulutustavarat olivat luovutushetkellä sopimuksenvastaisia tai niissä oli fyysisiä tai oikeudellisia puutteita. Myyjä on vastuussa kulutustavaroiden sopimuksenvastaisuudesta, jos tällainen virhe havaitaan aikaisemmin kuin kahden vuoden kuluttua näiden luovuttamisesta. Tavarat Ostajalle. Tavaran vaihtamisen yhteydessä tämä määräaika kuitenkin lasketaan uudelleen. Fyysinen vika tarkoittaa, että myyty tuote on sopimuksen vastainen . Erityisesti myyty tuote on sopimuksen vastainen, jos:

                        1. sitä puuttuu ominaisuuksia, jotka tämän tyyppisellä tuotteella pitäisi olla sopimuksessa määriteltyä tarkoitusta varten tai jotka johtuvat olosuhteista tai sen käyttötarkoituksesta;
                        2. sieltä puuttuu ominaisuuksia, joiden olemassaolon Myyjä on varmistanut, myös esittämällä näytteen tai mallin;
                        3. seä ei voida käyttää tarkoituksiin, joista Ostaja ilmoitti Myyjälle sopimusta tehdessään, eikä Myyjä tehnyt varauksia tuotteen tällaiseen käyttötarkoitukseen
                        4. se annettiin ostajalle keskeneräisenä.

                        1. Tavaroiden virheistä tulee ilmoittaa lähettämällä tiedot sähköisesti Myyjän sähköpostiosoitteeseen tai kirjallisesti Myyjän postiosoitteeseen (katso §1 kohta 3: Myyjän osoite). Jos kuluttajalla on vaikeuksia eikä hän osaa laatia tavaran virheilmoitusta, tällainen raportti voidaan lähettää, Esimerkiksi lomake, joka on näiden käyttöehtojen liite nro 2 ja jonka tarkoituksena on vain yksinkertaistaa valitusprosessia, ei tarkoita, että se on pakollinen malli valituksen onnistumiselle.
                        2. Jos se on välttämätöntä Tavaran fyysisten vikojen oikeaksi arvioimiseksi, Myyjän pyynnöstä ja Myyjän kanssa sovittuaan tavarat toimitetaan Myyjän toimipaikalle ( katso §1 kohta 3: "Myyjän osoite"), vain silloin, kun Tuotteen ominaisuudet sen sallivat.
                        3. Myyjä vastaa Kuluttajan ilmoitukseen välittömästi, kuitenkin viimeistään 14 kalenteripäivän kuluessa ilmoituksen vastaanottamisesta. Ilmoituksen käsittelyn epäonnistuminen määrätyssä ajassa määräaika vastaa valituksen katsomista oikeutetuksi ja myyjän hyväksymistä.
                        4. Myyjä maksaa tavaran noudon, toimituksen, vikojen poistamisen ja uusien vaihtamisen kulut.

                        §9 Nosto

                        1. Lain määräysten mukaisesti Asiakas, joka on 30.5.2014 annetun lain 27 §:n mukainen kuluttaja(Lakilehti 2014, kohta 827, muutettuna) on Kuluttajan oikeudet, on oikeus peruuttaa etänä tehty sopimus syytä ilmoittamatta.
                        2. Peruuttamisoikeus on voimassa 14 kalenteripäivän kuluessa siitä hetkestä, kun Asiakas, joka on samalla Kuluttaja, on saanut Tavaran omistusoikeuden, tai sellaisen asiakkaan määrittämä kolmas osapuoli, joka ei ole liikenteenharjoittaja.
                        3. Kun kuluttajana oleva asiakas peruuttaa sopimuksen, sopimusta ei katsota solmituksi ja kuluttaja vapautuu kaikista velvoitteista. Kaikesta, mikä osapuolilla on toisilleen sovitut on palautettava ennallaan, ellei muutos ollut tarpeen tavanomaisessa toiminnassa Palautus on tapahduttava välittömästi ja viimeistään neljäntoista päivän kuluessa.
                        4. Kuluttajana oleva asiakas voi peruuttaa sopimuksen tekemällä ilmoituksen näiden ehtojen liitteenä 1 olevalla verkkolomakkeella, lähettämällä sen sähköisesti tai Postitus Asiakkaan valitsemaan Myyjän postiosoitteeseen Liite 1 voi toimia vain apuna sopimuksen peruuttamisessa, eikä se ole välttämätön malli sopimuksen peruuttamisoikeuden käyttämiseksi. Asiakas voi käyttää sitä mutta se ei ole välttämätöntä. Onnistunut peruutus edellyttää, että Asiakas lähettää vain kirjallisen lausunnon Myyjän osoitteeseen.
                        5. Kohdassa 2 määritellyn määräajan pitämiseksi riittää, että Asiakkaan ilmoitus sopimuksen peruuttamisesta lähetetään ennen kyseistä määräaikaa.
                        6. Myyjä vahvistaa Asiakkaalle välittömästi, että irtisanoutumisilmoitus ja asianmukaiset tiedot on vastaanotettu ja ilmoittaa jatkotoimenpiteistä, mukaan lukien palautus Tavaran menetelmää ja vastaa tarvittaessa kaikkiin kysymyksiin.
                        7. 14 kalenteripäivän kuluessa päivästä, jona hän on vastaanottanut Asiakkaan ilmoituksen sopimuksen peruuttamisesta, Myyjä palauttaa Asiakkaalle välittömästi kaikki hänen suorittamansa maksut kulut mukaan lukien Myyjä palauttaa kaikki maksut käyttämällä samaa maksutapaa, jota Asiakas on käyttänyt, ellei Asiakas nimenomaisesti suostu palauttamaan maksuja käyttämällä jotakin muuta maksutapaa, josta ei aiheudu hänelle kuluja.
                        8. Jos Myyjä ei Asiakkaan suostumuksen saatuaan sitoudu noutamaan Tavaroita Asiakkaalta, Myyjä voi pidättäytyä palauttamasta vastaanotettuja maksuja, mukaan lukien tuotekustannukset toimitus, siihen asti, kun Tavarat vastaanotetaan takaisin tai Asiakas toimittaa todisteen/vahvistuksen Tavaroiden palautuksesta sen mukaan, kumpi tulee ensin.
                        9. Asiakkaan on välittömästi palautettava tuotteet Myyjälle tai Myyjän valtuuttamalle henkilölle, viimeistään 14 kalenteripäivän kuluessa siitä päivästä, jona asiakas peruutti tilauksensa. sopimuksen mukaan, ellei Myyjä tarjoudu itse noutamaan Tavaraa. Määräajan pitämiseksi riittää, että tavarat lähetetään takaisin ennen määräaikaa.
                        10. Asiakas, joka on Kuluttaja, kattaa vain Tavaran palautuksen välittömät kustannukset.
                        11. Kuluttajalla on oikeus peruuttaa etänä tehty sopimus syytä ilmoittamatta ja korvaamatta kustannuksia, paitsi 33 §:ssä, 34:ssä mainitut kulut. Kuluttajalain mukaisesti.
                        12. Tavarat toimitetaan Myyjän osoitteeseen (katso §1 kohta 3.: "Myyjän osoite" ).
                        13. Kuluttaja on vastuussa arvon alentamisesta  tuotteet, jotka ovat seurausta näiden tuotteiden käytöstä jollakin tavalla joka ylittää toiminnot, jotka ovat tarpeen Tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toiminnan määrittämiseksi. Se tarkoittaa, että Ostajalla on oikeus arvioida ja tarkistaa Tavarat, mutta vain tavalla, joka on mahdollista kivijalkakaupassa (tarkista onko se on täydellinen ja sen tekniset parametrit), koska Kuluttaja ei normaalisti voi käyttää tuotteita, muuten sopimuksen peruuttamisen yhteydessä kuluttajalta voidaan periä tuotteen arvon alenemiseen liittyviä lisäkustannuksia.
                        14. Peruuttamisoikeus ei koske Asiakasta kuluttajan oikeuksista 30.5.2014 annetun lain 38 §:ssä määriteltyjen sopimusten osalta. muun muassa seuraavissa tilanteissa:

                        1. palvelun tarjoamisen osalta, jos yrittäjä on tarjonnut palvelun kokonaan kuluttajan nimenomaisella suostumuksella, jolle on ennen palvelun tarjoamista ilmoitettu, että yrittäjän palvelun suorittamisen jälkeen , Kuluttaja menettää oikeuden peruuttaa sopimus;
                        2. jossa hinta tai palkkio riippuu rahoitusmarkkinoiden heilahteluista, jotka eivät ole yrittäjän hallinnassa ja jotka voivat tapahtua ennen sopimuksen peruuttamisen määräaikaa;
                        3. jossa tarjouksen kohteena on valmistamaton tuote, joka on valmistettu kuluttajan eritelmän mukaisesti tai tarkoitettu hänen yksilöllisiin tarpeisiinsa;< /li>
                        4. jossa tarjouksen kohteena on tuote, joka hajoaa helposti tai jota voidaan käyttää lyhyessä ajassa;
                        5. jossa tarjouksen kohteena on suljetussa pakkauksessa toimitettu tuote, jota ei voida palauttaa pakkauksen avaamisen jälkeen terveydellisistä tai hygieniasyistä syistä, jos paketti avattiin toimituksen jälkeen;
                        6. in säännöksen kohteena ovat tuotteet, jotka toimituksensa jälkeen pysyvät erottamattomasti yhteydessä muihin tuotteisiin niiden luonteen vuoksi.

                        §10 Valituksen käsittelymenettely

                        1. Valituksen tekemiseksi Asiakkaan tulee antaa tietonsa, kuten etu- ja sukunimi tai yrityksen nimi, asuinosoite tai yrityksen kotiosoite ja sähköpostiosoite, kohde valituksen, tilausnumero, mikäli mahdollista, ilmoittaen myös valituksen kattaman ajanjakson ja valituksen perusteena olevat olosuhteet (kuvaus mistä reklamaatiossa on kyse), ja mahdollisesti ominaisuudet, jotka tilatuista tuotteista puuttuvat ja jotka Myyjän väitteen mukaan tai Tavaroiden esitystapa, niillä tulisi olla.
                        2. Jos asiakas on kuluttaja, hän voi pyytää, että tavarat korvataan virheettömillä tavaroilla sen sijaan, että myyjä ehdottaa, että hän poistaisi virheen tai pyytää, että virhe poistetaan sen sijaan, että tavarat vaihdettaisiin, ellei Asiakkaan valitsema menetelmä ole mahdoton tai siitä aiheutuisi kohtuuttomia kustannuksia verrattuna Myyjän ehdottamaan menetelmään. Kustannusten kohtuuttoman suuruuden arvio sisältää tuotteen virheettömyyden arvon, havaitun vian tyypin ja merkityksen sekä haitat, joita asiakkaalle voi aiheutua muun sovituksen yhteydessä.
                        3. Ellei erikseen toisin säädetä, yrittäjä on velvollinen vastaamaan kuluttajan valitukseen 14 päivän kuluessa valituksen vastaanottamisesta. Jos yrittäjä ei vastaa reklamaatioon mainitussa määräajassa edellä, valitus katsotaan hyväksytyksi. Yrittäjä toimittaa kuluttajalle vastauksensa kirjallisesti tai muulla pysyvällä välineellä (esim. USB-muistitikku tai CD/DVD, vastaa valitukseen.)" 
                        4. Jos reklamaatiota ei käsitellä asetetussa määräajassa, myyjän katsotaan hyväksyneen sen. Sopimuksen peruuttamista koskeva vaatimus, jos sitä ei käsitellä määräajassa , ei vastaa jätetyn valituksen hyväksymistä.

                        §11 Vastuu

                        1. Postaamalla tai jakamalla mahdollista sisältöä Asiakas levittää vapaaehtoisesti tällaista sisältöä. Myyjä ei ole sisällöntarjoaja eikä millään tavalla samaistu tällaiseen sisältöön; Myyjä on vain entiteetti, joka tarjoaa tietoresursseja. Asiakas ilmoittaa, että:

                        1. heillä on oikeus käyttää ja jakaa julkaisemaansa tekijän taloudellisten oikeuksien, teollisoikeuksien tai lähioikeuksien sisältöä;
                        2. muiden henkilöiden kuin Asiakkaan henkilötietojen, kuvan, tietojen julkaiseminen ja jakaminen palveluntarjonnassa tapahtui lain mukaisesti ja vapaaehtoisesti, sisällön omistajien suostumuksella ne liittyvät;
                        3. he hyväksyvät muiden Asiakkaiden ja Myyjän pääsyn julkaisemiinsa tietoihin, tietoihin, kuviin ja muuhun sisältöön ja antavat Myyjälle luvan käyttää tällaisia tietoja, tietoja, kuvia ja sisältö maksutta;
                        4. antaa suostumuksensa tutkimusten, muutosten ja teosten tulkintojen valmisteluun tekijänoikeus- ja lähioikeuslain mukaisesti.

                        1. Asiakkaalla ei ole valtuuksia:

                        1. julkaise kolmansien osapuolien henkilötietoja, levittää jonkun kuvaa ilman vaadittua suostumusta tai suostumusta kolmannelta osapuolelta, jota tiedot koskevat
                        2. julkaise mainoksia ja/tai mainosta sisältöä, joka ei ole myymälän liiketoiminnan tarkoituksen mukaista.
                          1. Asiakkaalta on kiellettyä lähettää sisältöä, joka voisi erityisesti:

                          1. tähdätä kolmansien osapuolten henkilökohtaisten oikeuksien loukkaamiseen;
                          2. oltava lähetetty tai katsottava lähetetyksi vilpillisessä mielessä;
                          3. loukkaa kolmannen osapuolen oikeuksia, tekijänoikeuksia, lähioikeuksia, teollisia omistusoikeuksia, yrityssalaisuutta tai luottamuksellisuuslausekkeen kattamia oikeuksia, jotka on erityisesti kuvattu salaisiksi tai erittäin salaisiksi;
                          4. se julkaista loukkaavana tai uhkaavana muille ihmisille, lausunnoille yleisesti pidetty loukkaavana, esim. vulgarismina;
                          5. haitata Myyjän oikeutettua etua;
                          6. lähetetään tai julkaistaan verkkokaupan toiminnassa ei-toivottuna kaupallisena tiedona (roskapostina) );
                          7. jollakin muulla tavalla rikkoa hyviä tapoja, sovellettavia lakeja, sosiaalisia ja moraalisia normeja.

                          1. Kun kolmas osapuoli, valtuutettu taho tai viranomainen saa ilmoituksen, Myyjä pidättää oikeuden muokata tai poistaa Asiakkaan lähettämää sisältöä tilanteessa, jossa se väitetään, että tällainen sisältö voi rikkoa näitä käyttöehtoja tai sovellettavia lain säännöksiä. Myyjä ei hallitse lähetettyä sisältöä jatkuvasti.
                          2. Asiakkaan tulee kiinnittää erityistä huomiota seuraaviin näiden käyttöehtojen ehtoihin:

                          1. § 2 kohta 3, 8, 10 ja 11
                          2. § 3 kohta 5 ja 6
                          3. § 4 kohta 1
                          4. § 7 kohta 4
                          5. § 8 kohta 2, 3
                          6. § 9 kohta 1, 2, 3, 4, 5, 10, 11, 12 ja 13
                          7. § 12 – koko osio

                          1. Kohteen 7 luetellut ja erityisen tärkeiksi määritellyt käyttöehtojen määräykset on tarkoitettu vain antamaan Asiakkaalle mahdollisuus ymmärtää nämä säännöt selvästi. miten se pitää muita näihin käyttöehtoihin sisältyviä säännöksiä, joita ei ole lueteltu kohdissa 7 a–g, vähemmän tärkeinä.

                          § 12 Tuomioistuinten ulkopuoliset valitusten käsittely- ja vaateet

                          1. Tietoja valitusten ja vaateiden käsittelyn laittomista menetelmistä sekä näihin menettelyihin pääsyn periaatteista on saatavilla kaupunginosan (kaupungin) kuluttajan toimipisteistä ja Internet-sivuilta asianajajat, yhteiskunnalliset järjestöt, joiden lakisääteisiin tehtäviin kuuluvat kuluttajansuoja, Province Inspectorates of Trade Inspectorates ja seuraavissa kilpailu- ja kuluttajansuojaviraston osoitteissa: www.uokik.gov. pl/spory_konsumenckie.php, www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php, www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
                          2. Kuluttaja, hänellä on muun muassa seuraavat mahdollisuudet käyttää oikeuden ulkopuolisia menetelmiä valitusten käsittelyssä ja vaateiden käsittelyssä:
                          3. ottamalla läänin kauppatarkastusviraston puoleen hakemuksen sovittelumenettelyn aloittamiseksi riidan ratkaisemiseksi sovinnollisesti.
                          4. ottaminen pysyvään välimiesoikeuteen Kuluttajatuomioistuimeen, joka toimii Province of Trade Inspectorate of Trade Inspectorate of Trade Inspectorate of Trade Inspecterationin toimesta ja hakee tehdystä sopimuksesta johtuvan riidan ratkaisemiseksi, osoite: www.uokik.gov. pl/wazne_adresy.php
                          5. pyytää maksutonta lakiapua esim. Kuluttajaliitolta – heidän verkkosivustonsa: www.federacjakonsumentow.org.pl
                          6. Rajat ylittävät riidat voidaan ratkaista Euroopan kuluttajakeskusten verkoston avulla. Näiden instituutioiden osoitteet ovat saatavilla Euroopan kuluttajakeskuksen verkkosivuilla www.konsument.gov.pl
                          7. Kuluttaja voi myös käyttää online-riitojenratkaisualustaa (ODR-alusta) Euroopan parlamentin ja neuvoston asetuksen (EU) N:o 524 mukaisesti /2013, 21. toukokuuta 2013, kuluttajariitojen verkkovälitteisestä riitojenratkaisusta sekä asetuksen (EY) N:o 2006/2004 ja direktiivin 2009/22/EY muuttamisesta (asetus kuluttajansuojasta) saatavilla osoitteessa: http ://ec.europa.eu/consumers/odr/ Eurooppalainen ODR-foorumi on yhteinen yhteyspiste kuluttajille ja yrittäjille, joka mahdollistaa tuomioistuimen ulkopuolisen ratkaisun tehdystä verkkomyyntisopimuksesta johtuvia sopimusvastuita koskevissa riita-asioissa:  ;https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home. show&lng=PL
                          8. Oikeuden ulkopuolisten menetelmien käyttäminen valitusten käsittelyssä ja vaateiden esittämisessä on vapaaehtoista; se voi tapahtua vain, jos molemmat riidan osapuolet (Myyjä ja Ostaja) sopivat tällaisia menetelmiä.

                          § 13 YRITTÄJÄÄ KOSKEVAT MÄÄRÄYKSET

                                1. Tämän osion 13 määräyksiä ja määräyksiä sovelletaan yksinomaan asiakkaille ja palvelun käyttäjille, jotka eivät ole kuluttajia.
                                2. Myyjällä on oikeus perua asiakkaan, joka ei ole kuluttaja, kanssa tehty sopimus 14 kalenteripäivän kuluessa sopimuksen tekopäivästä. sopimusta voidaan käyttää ilman syytä, eikä se aiheuta vaatimuksia asiakkaalle, joka ei ole kuluttaja, myyjää kohtaan.
                                3. Asiakkaiden osalta, jotka eivät ole palvelun käyttäjiä eivätkä samalla ole kuluttajia, palveluntarjoaja voi irtisanoa sähköisen palvelun tarjoamisen sopimuksen välittömästi myös ilman syytä, jos palveluntarjoaja on lähettänyt asiakkaalle sopivan lausunnon.
                                4. Myyjällä on oikeus rajoittaa käytettävissä olevia maksutapoja useaan tai vain yhteen niistä tiettyihin tai kaikkiin tuotteisiin. Myyjä voi vaatia ennakkomaksun osittain tai kokonaisuudessaan riippumatta valitusta maksutavasta ja myyntisopimuksen tekemisestä.
                                5. Tuotteen katoamisen tai vahingoittumisen riski siirtyy ostajalle sillä hetkellä, kun myyjä toimittaa tilatun tuotteen kuriirille. tilaamansa tuotteen kuriirille, asiakas, joka ei ole kuluttaja, saa myös kaikki tuotteeseen liittyvät edut ja taakan, jolloin Myyjä ei ole vastuussa mistään katoamisesta, puutteesta tai vahingosta siitä hetkestä lähtien, kun hän on vastaanottanut tuotteen kuriiri tuotteen luovutushetkeen Asiakkaalle.
                                6. Asiakas, joka ei ole kuluttaja, on velvollinen tarkastamaan paketin tämän tyyppisille paketeille hyväksytyllä hetkellä ja tavalla. Jos asiakas havaitsee katoamisen tai vahingoittumisen tuotteen kuljetushetkellä luotuun tuotteeseen, he ovat velvollisia suorittamaan kaikki tarvittavat ja tarpeelliset toimenpiteet kuriirin vastuun määrittämiseksi.
                                7. Myyjä ilmoittaa, että siviililain 558 §:n 1 §:n mukaan tuotteen takuuvastuu ei koske asiakasta, joka ei ole kuluttaja. .
                                8. Myyjän vastuu rajoittuu yhteen vaatimukseen ja kaikkiin vaateisiin yhteensä maksettuun summaan. Myyjä vastaa vain tyypillisistä vahingoista, jotka ovat ennakoitavissa ostohetkellä. sopimuksen tekemisestä, eikä ole vastuussa menetetyistä eduista.
                                9. Kaikki verkkokaupan ja asiakkaan, joka ei ole kuluttaja, väliset riidat ratkaistaan myyjän kotipaikkaan sovellettavassa tuomioistuimessa.< /li>

                          §14 Loppumääräykset

                          1. Verkkokauppa kunnioittaa kaikkia Asiakkaan oikeuksia, jotka on määritelty sovellettavissa lain säännöksissä.
                          2. Jos sovellettava laki sisältää säännöksiä, jotka ovat asiakkaille hyödyllisempiä kuin ne, jotka sisältyvät näihin käyttöehtoihin, sovellettavia käyttöehtoja sovelletaan suoraan korvataan sovellettavan lain tietyillä normeilla ja ovat samalla verkkokauppaa sitovia.
                          3. Kaikki verkkokaupan verkkosivuille lähetetyssä sisällössä (mukaan lukien kaikki grafiikat, tekstit, sivuasettelu ja logotyypit) käytetään tekijänoikeuksiin tarkoitettu suoja ja on Myyjän yksinomaista omaisuutta. Tämän sisällön käyttäminen ilman Myyjän kirjallista lupaa johtaa siviili- ja rikosoikeudelliseen vastuuseen.
                          4. Liikkeen omistaja henkilötietojen ylläpitäjänä ilmoittaa, että:

                          • henkilötietojen antaminen on aina vapaaehtoista, mutta se on välttämätöntä tilauksen toteuttamiseksi;
                          • henkilöllä, joka luovuttaa henkilötietonsa, on rajoittamaton oikeus saada pääsy kaikkiin tietoihinsa ja korjata ne, poistaa ne (oikeus tulla unohdetuksi), rajoittaa tietojen käsittelyä, oikeus siirtää tietoja, oikeus evätä suostumus milloin tahansa vaikuttamatta käsittelylain noudattamiseen; Tietoja voidaan kuitenkin jakaa asianmukaisten viranomaisten kanssa tilanteessa, jossa sopiva määräys sitä edellyttää.
                          • Henkilötietojen käsittelyn perusteena tulee olla art. 6 § 1 a alakohta ja tietosuojaa koskevan yleisen asetuksen sisältö;
                          • henkilötietoja säilytetään ja käsitellään tilauksen käsittelyn ja toteuttamisen loppuun saattamiseen tarvittavan ajan, mutta enintään 3 vuotta (2 vuotta on valitusaika ja 1 vuosi muita mahdollisia vaateita ja erityistilanteita varten )
                          • henkilöllä, joka jakaa henkilötietojaan, on oikeus tehdä valitus GIODO:lle (Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, henkilötietojen suojan ylitarkastaja), kun hän päättää käsitellä henkilötietojaan liittyen toimeksiannon täytäntöönpano rikkoo 27.4.2016 annetun yleisen henkilötietojen suoja-asetuksen säännöksiä;”

                          1. Tämän kaupan henkilötietojen käsittelyssä Euroopan komissio ei ole hyväksynyt päätöksillään asianmukaista suojaustasoa, mutta tiedot on suojattava asianmukaisesti IT/oikeudellisilla toimenpiteillä ja ratkaisuilla.
                          2. Tietojasi käsitellään automatisoidulla tavalla, myös profiloinnin muodossa.
                          3. Muihin asioihin, joita ei säännellä näissä käyttöehdoissa, sovelletaan Puolan lain soveltuvia säännöksiä:

                          1. Laki, annettu 2. maaliskuuta 2000, tiettyjen kuluttajan oikeuksien suojaamisesta ja vastuusta vaarallisen tuotteen aiheuttamista vahingoista (Lakilehti 2000 nro 22, kohta 271, sellaisena kuin se on muutettuna).
                          2. Laki, annettu 27. heinäkuuta 2002, kuluttajamyynnin erityisehdoista ja siviililain muutoksesta (Lakilehti 2002 nro 141, kohta 1176, sellaisena kuin se on muutettuna);
                          3. 23. huhtikuuta 1964 annettu siviililaki (Lakilehti 1964 nro 16, kohta 93, muutettuna);
                          4. Laki, annettu 29. elokuuta 1997, henkilötietojen suojasta (Lakilehti 2002 nro 101, kohta 926, muutettuna);
                          5. Laki, annettu 18. heinäkuuta 2002, sähköisistä palveluista (Lakilehti 2013, kohta 1422);
                          6. Laki, annettu 30. kesäkuuta 2000, teollisoikeuslaki (Lakilehti 2001, nro 49, kohta 508, muutettuna);
                          7. Laki, annettu 4. helmikuuta 1994 tekijänoikeuksista ja lähioikeuksista (Lakilehti 2006 nro 90, kohta 631, muutettuna),
                          8. Laki, annettu 30. toukokuuta 2014, kuluttajien oikeuksista (Lakilehti 2014, kohta 827)

                          1. Muuttuneet sopimusehdot sitovat asiakkaita, jos pykälässä määritellyt vaatimukset täyttyvät. Siviililain 384 §:n säännökset täyttyvät (eli Asiakkaalle on tiedotettu muutoksista asianmukaisesti).
                          2. Myyjä pidättää oikeuden tehdä muutoksia käyttöehtoihin tärkeistä syistä, jotka ovat:

                          1. lain säännösten muutos;
                          2. muutos maksutapoissa ja toimituksissa;
                          3. muutos valuutanvaihdossa;
                          4. muutos sähköisten palvelujen ja suoritustavassa ehtojen mukaisesti
                          5. muutos Myyjän tiedoissa, mukaan lukien sähköpostiosoite ja puhelinnumero.

                          1. Ehtojen muutokset eivät vaikuta jo tehtyihin ja suoritettuihin tilauksiin; heidän tapauksessaan sovelletaan tilauksen tekohetkellä voimassa olevia ehtoja. Myyjä ilmoittaa aiotusta muutoksesta myymälän verkkosivuilla vähintään 30 päivää aikaisemmin. Jos muutettuja ehtoja ei hyväksytä, palvelun käyttäjät voivat irtisanoa sopimuksen välittömästi 30 päivän kuluessa viestin vastaanottamisesta.
                          2. Näihin ehtoihin perustuvasta palveluntarjoamisesta aiheutuvat riidat ratkaistaan yhteisessä tuomioistuimessa, jonka asiakas, joka on samalla kuluttaja, valitsee Puolan lain sovellettavien määräysten mukaisesti.
                          3. Käyttöehtojen liitteet ovat erottamaton osa asiakirjaa.
                          4. Myyntisopimus on tehty puolaksi ja sen sisältö on käyttöehtojen mukainen.
                          5. Yllä mainitun kaupan asiakkaat pääsevät milloin tahansa pääpalvelun verkkosivuille sijoitetun linkin kautta käsiksi näihin ehtoihin sekä valita ja tulostaa tämä asiakirja, mutta kaupallinen käyttö on suojattu LEGATO-lakitoimisto.
                          6. Käyttöehdot tulevat voimaan …………………….

                          Huomautus myyntiehtoihin liittyvistä tekijänoikeuksista


                          Kaikkien näiden käyttöehtojen malliin liittyvien materiaalien tekijänoikeuksien omistaja on LEGATO asianajotoimisto, joka on myöntänyt tälle kaupalle ei-yksinomaisen ja ei-siirrettävän oikeuden käyttää näitä myyntiehtoja kaupan omaan kaupalliseen verkkotoimintaan liittyviin tarkoituksiin ja leviää suojauksellaan yllä mainittuun asiakirjaan sopimuksen keston ajan. Näiden ehtojen mallin kopioiminen ja levittäminen on kiellettyä ilman LEGATO-lakitoimiston suostumusta ja tällaiset toimet voivat olla sekä siviili- että rikosoikeudellisia vastuuta. Verkkomyyjät voivat saada lisätietoja mahdollisuudesta käyttää näiden myyntiehtojen mallia osoitteessa http://www.kancelaria-legato.pl/